Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

    Έχω πάρα πολλές μαλακίες να χορεύουν μέσα στο κεφάλι μου, που είναι μικρό. Ναι, εσείς δεν το προσέχετε αλλά εγώ το ξέρω. Ένα μικρό κεφάλι που βράζει και βγάζει  μπουρμπουλίθρες από τα αυτιά, καυτά δάκρυα από τα μάτια και σάλια από το στόμα. Σάλια όταν μιλάω και λέω τα γνωστά. Σάλια όταν φιλιέμαι με διάφορους σε διάφορα μέρη. Σάλια όταν γελάω.
    Μόνο όταν σε είδα τις προάλλες στέγνωσα και στο κεφάλι μου σταμάτησαν τα μπουμπουνητά. Γελούσες πολύ χαλαρός και αγνοώντας με. Λοιπόν είναι πολύ αστείο αυτό: Έχω αποτύχει τελείως μαζί σου.  Αν το πεις μπροστά στον καθρέφτη κλαίς και μετά γελάς, είναι αστείο, το τελευταίο μετράει. Το τέλος μετράει. Μέτρησε το τέλος μας. Δεν μπορείς να πεις, και γαμώ τα τέλη ήταν.
    Εγώ χειροκρότησα όταν έφυγες, επιχείρησα και υπόκλιση αλλά μου προέκυψε εμετός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου