Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

´Αμπστρακτ ευγονική

Ειναι θεμα σεβασμού, κατεβαίνετε. Υποχρέωση ας το πουμε στο περιβάλλον. Εξοικονόμηση πλουτοπαραγωγικών πηγών. Ποσο ακομα θα υπαρχει πετρέλαιο νομιζεις μωρη να γαμιεσαι με ασφάλεια; Τι; Έχεις αλλεργία στο λατέξ; Χυστε τη ρε παιδιά να μη μιλάει, αλλες εδω μεσα εχουμε σκοτώσει και έμβρυα. Με τη βοήθεια του Χριστού μας γαμησατε την Παναγία. 

Κοιτά να δεις γλύκα, ειμαι αρκετά σουρωμενη να ακούσω την ιδεολογική σου ανάλυση περί γενετικής, ευγονικής και αλλα τέτοια, απλα γαμω το χριστο σου μάζεψε τα σε μια διαφορετική σακούλα. Ναι μωρη χωρις επιχειρήματα! Θα κανεις αυτο που σου λεω αλλιως σε 30 χρονια απο τωρα θα σε θυμάμαι και θα πάρω το παιδι σου να το πασαλείψω με ο,τι ραδιενεργό ζουμί θα έχω εκείνη τη μερα στο ψυγείο. 

Γράφω μικρά κείμενα για να μου θυμίζουν την στέρηση ιδεών μου. Θα παρακαλούσα κάποιον να με μάθει να γράφω ποιήματα ή τουλαχιστον να έβρισκε τις μαλακιες μου ωραίες. Δυστυχώς δεν εχω τοσο καλούς φίλους και δεν γαμαω κάποιον αυτον τον καιρό. Μονο να μην ξεχνιόμασταν τοσο εύκολα. 


2009
-πού παμε; 
-δεν ξέρω. Σου αρεσε το κείμενο που σου διάβασα; Ο τύπος ειναι γεννημένος την ίδια μερα με σένα
- γιατι μαλακιζεσαι έτσι πια;

2013
-σορρυ ειμαι ιδρωμένος
-δεν πειράζει αλλα γιατι παρατήσεις τον αγώνα; 
-μαλακα θα πλήρωνα να πέθαινα απο σένα 

2014
-πως μπορεις να εισαι τοσο ήρεμη; Εγω τρέμω
-στο τέλος πες μου και οτι πρέπει να φοβάμαι. Θα με παρεις μια αγκαλιά;
-ο,τι θες 

Δυο χιλιάδες δεκαπέντε πτώσεις απο αλεξίπτωτο. (Νοκ νοκ) -Ποιος ειναι; -Σας γαμησε ενας φασίστας δεσποινίς! 

Άκου να δεις πως εχει η φάση. Σκεφτόμουν τι ήθελα να γράψω πριν επτάμιση σειρές περίπου απο τωρα αλλα γαμηθηκε το κεφάλι μου και το ξεχασα. Για την ακρίβεια με θυμήθηκα ερωτευμένο 15 χρόνο να Τραγουδάω τη Βόλτα στην παιδική χαρα που συνήθιζα να παίζω μικρη. Δε γαμιεται. Γαμιεται πολυ για την ακρίβεια. Αναρωτιέμαι πόση απόρριψη ειναι απαραίτητη για να φρακαρουν οι δακρυγόνοι αδένες. 

Κάντε ερωτα μαλακες. Κάντε ερωτα, θέατρο και ανακύκλωση.

1 σχόλιο: